Wij bouwen aan de toekomst

Vanaf 1 september 2025 opent het hotel met nieuwe kamers en het restaurant. U kunt nu al boeken! Vanaf november openen ook de hotelbar en de zalen. Terwijl wij hieraan werken doen we ons uiterste best om de overlast te minimaliseren. De werkzaamheden zijn tussen 07:00 en 18:00 uur.

Veelgestelde vragen Hotel Volendam

Vind hier het antwoord

Bekijk hier de meest gestelde vragen en antwoorden. Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!

Verbouwing

Wat kan ik van de verbouwing verwachten?

Van der Valk Hotel Volendam gaat volledig renoveren. Het hotel wordt luxer én groter. Het volledig gerenoveerde hotel heeft:

  • Een à la carte restaurant

  • Een live cooking buffet

  • Een zonterras

  • Een patisserie

  • Een hotelbar

  • 11 zalen voor meetings & events voor 4 - 300 personen

  • Een 24/7 shop

  • Totaal meer dan 200 kamers

Reserveren

Hoe kan ik een reservering maken?

U kunt een reservering maken via onze kamers, arrangementen of de algemene 'boek' knop die u rechtsboven op onze website vindt.

Hoe kan ik mijn reservering betalen?

U kunt uw reservering vooraf of bij aankomst betalen via: Pin, American Express, Visa Card, Mastercard, Cash, VVV geschenkbonnen, Valk Giftcard.

Kan ik mijn reservering annuleren?

U kunt uw reservering kosteloos annuleren tot 12:00 uur op de dag van aankomst. Let op: dit geldt niet voor reserveringen tijdens feestdagen, non-refundable boekingen en indien anders aangegeven.

Hotelinformatie

Wanneer kan ik inchecken?

Inchecken op de dag van aankomst is mogelijk vanaf 15:00 uur. Mocht u later dan 18:00 uur arriveren, willen we u vragen om de receptie hiervan op de hoogte te brengen.

Hoe laat dien ik uit te checken?

Op de dag van vertrek willen we u vragen om uiterlijk om 11:00 uur uit te checken. Eerder uitchecken is uiteraard ook mogelijk.

Kan ik gratis parkeren?

Als hotelgast, zakelijke gast of wanneer u een hapje bij ons komt eten, kunt u gratis parkeren bij Hotel Volendam.

Zijn huisdieren toegestaan?

Huisdieren zijn helaas niet toegestaan in het hotel. Zowel in de kamers als in het restaurant is het niet mogelijk om een huisdier mee te nemen. De uitzondering is dat u bij lekker weer een hond mee mag nemen op het terras buiten.

Hoe kan ik contact opnemen?

U kunt telefonisch contact met ons opnemen via +31 299 36 56 56 of per mail via volendam@valk.com. Het is ook mogelijk om een contactformulier in te vullen.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Indien er tijdens uw verblijf iets niet helemaal naar uw wens verloopt, vragen wij u vriendelijk om dit direct te melden bij de receptie. Op deze manier kunnen wij ons best doen het probleem op te lossen tijdens uw verblijf.

Mocht u bij thuiskomst alsnog een klacht, opmerking of tip voor ons hebben, dan kunt u deze mailen naar volendam@valk.com.

Ontvang de laatste updates over onze aanbiedingen en activiteiten

Blijf op de hoogte!