Hotel Volendam is geopend

De Van der Valk hotels zijn  enkel geopend voor noodzakelijke overnachtingen. Eet- en drinkgelegenheden en roomservice in hotels zijn gesloten voor hotelgasten. 

Deze faciliteiten zijn momenteel gesloten: 
- Restaurant
- Vergader, - feestzalen
- Roomservice
- Hotelbar
- Zwembad
- Sauna
- Fitness
- Turks stoombad

Voor gasten die nog bij ons verblijven bieden we onderstaande opties:

Ontbijt
Op dit moment is het alleen mogelijk om uw ontbijt af te halen bij ons buffet wat u dan kan nuttigen op de kamer.

Diner
U diner kunt u bestellen via onze website https://volendam.valkthuis.nl en kunt u dit ook afhalen in onze lobby. 

Van der Valk Hotel Volendam is geopend en hanteert aangepaste maatregelen. Graag vragen wij u rekening te houden met de aangescherpte maatregelen om uw gezondheid en die van onze medewerkers te kunnen waarborgen. Wij hopen u dan ook snel te mogen verwelkomen voor een veilig en vertrouwd verblijf in Hotel Volendam.

Wij zijn heel enthousiast en blij dan we momenteel nog hotelgasten mogen ontvangen en zijn ons ervan bewust dat de nieuwe richtlijnen niet altijd makkelijk voor u en ons zullen zijn. Maar we hopen op ieders medewerking en begrip en hopen dat iedereen elkaar de ruimte geeft en elkaar respecteert. We zien jullie hopelijk snel!

Wij danken u voor het begrip en het vertrouwen in ons hotel.

Bekijk onze aangepaste maatregelen


Door de nieuwe aangekondigde maatregelen zijn op dit moment de volgende faciliteiten gesloten!

Restaurant , Vergader, - feestzalen, Roomservice, Hotelbar & Zwembad,  Sauna, Fitness, Turks stoombad

HOTELGASTEN

Ontbijt
Op dit moment is het alleen mogelijk om uw ontbijt af te halen bij ons buffet wat u dan kan nuttigen op de kamer

Diner
Uw diner kunt u bestellen via onze website www.valkthuis.nl/volendam en kunt u dit ook afhalen in onze lobby. Diner is te bestellen tot 21:00 uur.

  • De huisregels:
  • Volg aangegeven looprichting/waarschuwingen en hygiëne maatregelen
  • Zowel binnen als buiten gelden de 1.5 meter afstand
  • Was u handen regelmatig volgens de RIVM richtlijnen
  • Hoes en nies in uw elleboog en wend u af van mede-gasten en personeel

 

 


 

Veilig en vertrouwd

Bij Van der Valk heeft de gezondheid, veiligheid en welzijn van onze gasten en medewerkers de hoogste prioriteit. Om uw gezondheid en veiligheid te kunnen waarborgen, willen wij u vragen tijdens uw bezoek aan ons hotel het volgende beleid na te leven: 

  • Volg aangegeven looprichting en hygiëne maatregelen
  • Houd 1,5 meter afstand van andere gasten en medewerkers
  • Schud geen handen metmede-gasten of hotelpersoneel 
  • Was uw handen regelmatig en volgens de richtlijnen van het RIVM
  • Hoest en nies in uw elleboog en wend u af van mede-gasten en hotelpersoneel
  • Betaal bij voorkeur met pin of contactloos

Heeft u verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen. 

Wij doen er alles aan om uw verblijf zo veilig en vertrouwd mogelijk te maken. Bedankt voor uw vertrouwen in Van der Valk en wij hopen u snel te mogen verwelkomen in ons hotel. Indien u vragen heeft, neem dan gerust contact op onze receptie. 

Met gastvrije groet, 

Familie Van der Valk 


 

Veelgestelde vragen

Mag Van der Valk als hotel en restaurant geopend zijn?
Ja, volgens de richtlijnen van de overheid is het toegestaan om als hotel geopend te zijn. Eet- en drinkgelegenheden in het restaurant ten behoeve van onze hotelgasten zijn momenteel gesloten.
ALLEEN MOGELIJK OM ONTBIJT EN DINER ALS HOTELGAST AF TE HALEN IN ONZE LOBBY!

 

Is het bezoeken van een Van der Valk hotel veilig?
Van der Valk neemt uw gezondheid en die van de medewerkers uiterst serieus. Wij hebben aangescherpte maatregelen binnen het hotel zodat dit gewaardborgd kunt worden. 
Alle Van der Valk hotels zijn ingericht volgens de richtlijnen van het RIVM. Wij doen er als hotel alles aan om risico’s tot een minimum te beperken. 

Kan ik als hotelgast gebruik maken van de restaurant voorzieningen? 
HELAAS OP DIT MOMENT GESLOTEN

Is het mogelijk om roomservice te bestellen?
OP DIT MOMENT IS ROOMSERVICE NIET TOEGESTAAN, ALLEEN AFHAALMOGELIJKHEID VOOR ONZE HOTELGASTEN IN DE LOBBY VOOR ONTBIJT & DINER

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?
ALLE FACILITEITEN ZIJN GESLOTEN

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
U kunt bij ons fietsen, E-Bikes en E-choppers huren. Reserveer van tevoren!

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen? 
Vraag onze receptie naar de voorwaarden van uw boeking en dan kijken we wat de mogelijkheden zijn.